2015. október 15., csütörtök

A Sri Lanka-i ratatouille

Mit lehet kezdeni, ha az ember túlvásárolja magát padlizsánnal? Mondjuk, itt az nem nehéz, az egyik legelterjedtebb zöldség, és a lila csíkos pizsamája mindig lenyűgöz :D

Valami gyors és egyszerű dologra vágytam, naná, hozzá vagyok szokva...

Ami kikerekedett, az a Sri Lanka-i ratatouille, mert teljesen olyan lett, mint egy padlizsános lecsó. 

Ami kell hozzá:


- padlizsán - minél több, annál jobb :)
- fehér káposzta
- lilahagyma. póréhagyma és fokhagyma
- paradicsom
- zöldpaprika - itt zöld chili, de kiszedtem az erét. Cserében jól beledörzsöltem a szemembe :(
- fűszerek: törött bors, só, chili darabkák, kurkuma

A padlizsánon és a káposztán kívül minden feldarabolt zöldséget és a fűszereket belezuttyantottam a wokba, és kevés olajon összepirítottam. Maximum 2-3 percig. Ezután rádobtam a vékonyra vágott káposztát és a feldarabolt padlizsánt is hozzáadtam, kevés vízzel felöntöttem és készre pároltam. 








Rizzsel és mangó chutneyval tálaltam. Magamnak. JózsiTamás még mindig a rántott sajtra hajt. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése